Can't wait no more...<'3

Hejsan!

Idag så hade vi matte direkt på morgonen och sedan var det språk. Men då hade vi ingen lärare så det vart självstudier, hade ingen aning om vad de var men sen sa en i tyskan att man skulle plugga själv. Så jag pluggade lite på tyskan och sedan gjorde jag fysik läxan, vet inte hur jag orkade men xD
Annars så skulle jag och mamma ha gått på bio idag men så kände hon sig lite krasslig så det blir nån annan gång :) vi tänkte se filmen "Australia".
Ska gå och äta glass nu. Vi hörs :)


kram // maja <3


God påminnelse ...


Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0