Bästa <'3

Tjoobre!

I helgen var ju Jennifer & Julia här och vi hade verkligen kul! :D
Eller iaf jag då  (a)
Vi var typ på stan och på bio då vi såg "I taket lyser stjärnorna" som jag då såg för andra gången, men de är värt. Den var lika bra som första gången! Men annars så såg vi på en till film på kvällen och hade askul :D , heheh. Vi var typ vakna väldigt sent och så var det match mot Dalen nästa dag. Den gick väl sådär, förlorde med 5-2, men jag spelade ju iaf den här gången! Ni får bilder från helgen seddan, när jag har orkat lägga in dom på datorn asså (a)

Kram på er (:

// maja <3

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

tack :}

2009-02-17 @ 19:31:52
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0