Bara mina.. <3

Heej, nu var det längesen jag skrev här. Detta har hänt ;)


Fredag: Tjejmiddag hos Sara <3 as kul och vi gav henne ju bästa presenterna :) ett par ank-tofflor med en näbb på och kakformar och en ögon sak man har för ögonen när man ska sova.
Vi gjorde tacos med kyckling, (faktiskt jättegott!!) och typ 2 Ben & Jerry's och 7 hg godis, jag har nog aldrig varit så mätt (a)


Lördag: Vi behövde kliva upp (jag och pappa) typ halv 7 för att dela ut bröd med Fanny. när vi var klara så somnade jag om och sov till typ halv 12, då väckte pappa mig. Sedan for vi iväg till Ica MAXI och handlade, vi fick nämligen gäster på kvällen! Annars så såg jag ju på melodifestivalen på kvällen och det var kanske inte dom bästa med men...

Söndag: Var med sara, vi hoppade från hennes tak och sa hej till en fågel som sara döpt till Putte. Hennes pappa hade kört men snöslungan typ 1 dm ifrån han men han satt kvar. Men sen flög han iväg, men han kom iaf tillbaka imorse!! :D
Sen gick jag på bio med mamma och mormor, vi såg Australia. Den var jättebra :D

Måndag: Pratat med Jennnifer & Julia och nu peppar jag hur mkt som helst inför nästa helg! Saknar er  hur mkt som helst <3
haha, jennifer har bytt namn på mig så ny heter jag Majzii och hon Loppan och julia heter KnutC, eller nå (a) älskar dom ändå med tanke på deras namn!! (L)

Ska dra nu, ha det bra. Träning ikväll :D


kram
// maja <3



Foto: Jag


Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Jennifer

JagsaknardejmedMajzii!<33 :}

Haha, pusspådig(L) =)



Kommer snart och då jävlar ska du få en bamsekram!!<333

ÄLSKAR DIG,

2009-02-09 @ 22:39:57
♥ Bloggadress : http://jenniferjulia.blogg.se/
♥ Från: Anna

sv: jo! dom visas efter ett tag, man måste vänta till dom små ramrarna har farit bort från bilderna.

2009-02-10 @ 18:23:55
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0