1;a April - Watch Out!!

Tjobre :D

Har ni blivit lurade idag? Det har jag!!
Det var så här att Anna och Sara hade åkt hem när vi hade hål och då så skickade Anna ett sms om att dom hade gått vilse på Umedalen. Vad gjorde dom där?? (var min första fråga) Sen typ fem minuter senare hade hon sagt att dom var på OKQ8 och det tar INTE fem minuter att gå från Umedalen till OKQ8 men,men.. Sen sa Anna iaf att vi skulle möta dom (jag och magda skulle möta dom) och jag bah; okej. vi går nu!
Hon bah; NEJ!!
Jag bah; Varför var det dåligt?
Hon bah; Vänd tillbaka!!
Jag bah; Men vi är ju vid skåpen!! (när jag och magda redan hade gått en bit!)
Hon bah;  Jag tror dig inte!!!

Och så vände jag mig om och där stod ju Anna och Sara och vinkade. Jag bröt ihop av skratt xD
Men sen så fortsatte jag och magda till OK, magda skulle köpa något :) Sen fick jag ett sms av Anna där det stod att vi började. Jag blev ju super stressad så jag började gå tillbkaka till skolan och så mötte jag Anna och Sara och dom skrattade bara! Så jag blev lurad två ggr xD

Bilder från idag:


Utsikten från solväggen xD


Vi steeekte!!
Från vänster; Anna, Sara, Jag

 
Hha, jag och Sara låg typ och sov :p
F Ö R L Å T  F Ö R  F A C E B I L D E N  P Å  E R!!

Ett annat ställe på skolan. Ser ni att snön håller på att smälta? (a) :p

 
mina heta skor och cykelparkeringen på skolan xD

Puss på er!

// maja <3

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: A -*

sv: ojshjälp :O men det ser jag att ni har hahaha :P nej här äre inge mer snö hahah bara massa hundbajs :O haha men såg att det va massa bilar som håller på och tar bort det och all grus nu hehe :P

2009-04-01 @ 17:36:09
♥ Bloggadress : http://amandavardet.blogg.se/
♥ Från: ANna

hahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhahhahahahahhahahhah

2009-04-01 @ 17:37:21
♥ Bloggadress : http://www.annaahs.devote.se
♥ Från: annii

Hahahh Fina bilder

2009-04-05 @ 16:52:36
♥ Bloggadress : http://annosh.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0