Onsdag

Hejsan Bloggen! Igår fick jag världens snüggaste tröja + vantar !  Jag behöver ju verkligen tumvantar nu när det börjar bli vinter.. Eller höst då! :)

Idag hade vi media på Elevens Val!
Det är ju bah hur kul som helst. Förra gången kunde jag inte logga in på datorn eftersom mitt konto tydligen var spärrat.... :/
Men nu hade jag fått ett nytt lösenord så nu kunde jag hålla på med alla roliga grejer!! ;-)



TODAY I'M WEARING THIS!


  
  

Tröja Lindex 159;-
Jeans JC 399:-
MINA ÄLSKLINGS VANTAR SOM JAG FICK AV MAMMA VET JAG INTE HUR MKT DE KOSTADE MEN DE ÄR RIKTIGT SKÖNA!! ;D

Haha, nämen nu ska man dra och spela Diner Dash!! (=

Ha det bra, bloggar kanske lite ikv igen! Kraam // M.K

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: bitte

snyggt

2008-09-18 @ 17:45:13
♥ Bloggadress : http://blondiesliv.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0