Måndag

Nu var det dags för skola igen då.. 
Men vi hade iaf sovmorgon till 08.35 som tur var, inte hade man orkat allt jobb annars ?
Lästiden gick snabbare än vanligt idag faktiskt!! :)

Jaja, på NO:n hade jag och Malin väldigt kul.. Men jag ska fortsätta som mamma sa; "Det är inte kul för en lärare att stå där framme och förklara saker om det är några som fnittrar!! " Väldigt bra ord faktiskt!! Ska ta in det!!  *klappklapp* (=
Tog lite kort idag, här är en gammal bild jag har tagit.. .Blev bara lite sugen ^^
Men det är lite dålig kvalité men det tror jag icke gör nåntig! :)



Det är en ros!! ^^


Ha det bra, bloggar kanske lite sen!! Sees!! :D // Chinnie ♥

Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0