I say noooo, if you wanna take it slow!

God Morgon allihopa!
Eller borde man kanske säga God dag?
Jag är rätt så nyvaken faktiskt (längsta sovandet på länge om man inte räknar med nyår osv) för en gångs skull .
Min kompis B är inte mycket vaken precis...
Om ingen väcker henne skulle hon kunna sova till 16.30 typ varje dag.. Så hon är inte precis social! :)
Men M är iaf social på MSN idag *klappklapp*! (=




Men iaf så sitter jag här och degar "Run The Show" med Kat Deluna feat. Busta Rhymes.. Super!! :D

Jag har börjat säga super asmkt. Haha..
 
Jag tänkte på en grej   Jag kom på att Tokio Hotel seriöst vill uppträda i Sverige! Jag är så himla logisk ^^
Men allvarligt, när konserten är så ska jag lätt på den!


Men nu ska jag dra, jag har ju såna hära datatimmar som jag vill spara på, Men jag bloggar imorgon igen!!


Ha det Super // Maja ♥

Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0