Hej igen!

Hejsan, nu har jag tyvärr inte bloggat på länge men det har varit så mkt med skolan och så..
Idag hade vi iaf matte och jag som är så osmart rekommenderas att plugga på blå linje istället för röd... ;/
Men jag tror inte att jag hade klarat det på röd!! :)



Idag har jag på mej, lite blandat liksom !
Linne/Tunika från H&M
Mjukisbyxor (under hade jag tights ifall det skullebli varmt) ärvda av kusinerna
Och en till tröja ärvd.. :)




Imorgon har vi media och äntligen rast, eller hål då.. Men det är typ samma sak! (=

Jag längtar sönder tills den 3:e oktober, vi ska spela lazerdome med laget då som avslutning. Kommer att bli skitnajs! (=

Den 1:a har vi också klassens dag, då ska vi dra till Bowlinghallen och spela bowling och ha så kallade Samarbetsövningar!
 Men det kanske är kul, vem vet ? ( :

Jag känner mej lite osocial idag, ikke bra!!

Borde kanske dra och förbereda sej för Idol 2008/Top Model 10



Ha det bra!!  Krrraaaaaaaaaam! <3 // M.K


Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0