The boys are back!

Nu har jag sett filmen och den var ju bara hur bra som helst måste jag säga. Jag var inte ett endaste dugg besviken efteråt, var bara nöjd.
Vilka låtar också,  den här var som ettan fast gånger 1000 typ ^^

Men vi har ju fått klassfotot.. Jag blev åtminstone nöjd med det enskilda :D

Här har ni det;



 (kanske inte bästa bilden men)

Uppe från vänster; Robin, Dane, Ada, Felicia W-G, Sanna, Rasmus, Love, Filip, Markus, Jesper H, Simon
Mellanraden från vänster; Sara, Frida, Lina, Anna, Rebecca, Maria, Hedvig, Kian, Elias
Nere från vänster; Malin, Jag (Maja), Anton, Alexandra, Felicia B, Jesper E, Nicklas, Phonlawat

Nu ska jag dra och se på LasseMajas Detektivbyrå och sedan blir det prinsesstårta! Hoppas att alla har ett bra höstlov! :D ♥


xoxo // Maja ♥

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Hanna

Fin du blev :D

2008-10-25 @ 18:31:20
♥ Från: Gabriella

Fin klass, Du med. :)

Snyggaste killen var ju Jesper E :]

(visa inte detta för han.. Han vet inte vem jag är men ^^)

2008-10-25 @ 18:33:37
♥ Från: Sanna H

Neee vad fin du blev :D

2008-10-25 @ 18:34:16
♥ Från: Fina

Du har en afrro-man i din klass :O ^^

Skojj, hur blir det när han duschar? Fråga han det.. :)



P.s. Fin du blev :D

2008-10-25 @ 18:35:47
♥ Från: Erik

cool klass.

2008-10-26 @ 10:38:23
♥ Bloggadress : http://dobido.blogg.se/
♥ Från: Anna

tagit från mig!? :O :D

2008-10-31 @ 22:35:14
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0