Taggaaad! :)

Nu är jag riktigt pepp inför onsdag bara för att jag har pratat med Nader, min kusin som vi ska bo hos! :)

Han peppade mig verkligen eftersom han har världens bästaste dator och jag fick sitta vid den!! ;D
Hur mkt jag än ville.. :)
Älskar dej Nader :) <3 :*

Annars så var jag ju hos sjukgymnasten idag, han sa att jag hade en liten irritation på mitt högra (och onda) knä...
Sååå... Jag måste tyvärr sluta träna en gång i veckan. Så jag har bara träning på torsdag och match på helgen...
Alltså behövde jag kort sagt minska träningen en gång under veckan.
Inte så kul men, men .. Jag vill ju att knät ska bli bra! :D





Jag har verkligen världens gulligaste bröder, en av dom, (den minsta) gick och la sig med en tomteluva på sig ^^
Hur gulligt är inte det? :) <3


Ska dra nu, pusshej ♥

Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0