Stockholm och Najs dator! (:

Japp, nu var man här då. I Sveriges huvudstad och hälsar på kusinen <3 (:
Vi åkte då nattåg, kanske inte så roligt att sitta på ett tåg va? (:

Men det gick bra iaf, jag var jättetrött så jag la mig ganska direkt i sängen och läste och SJÄLVKLART; åt godis! :]
Hehe.. :)
Men, men, nu är jag framme och har handlat på KICKS idag. Jag köpte ; mineralfoundation (Lóreal Paris) , coverstick
(NIVEA) och fick en mineral ögonskugga (palett av Lóreal Paris) gratis eftersom jag hade köpt för över 250:- då :)

Men nu stressar min kusin mej, så jag måste dra!! :) <3

Ha det bra.. Kram // Maja ♥

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

härlig dag? hoppas du har det bra :D

2008-10-31 @ 22:33:43
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/
♥ Från: martina

sv: men jag hatar dom som skriver anonym och så kan dom inte stå för vad dom skriver. Just det där innlägget var till den som hade komenterat anonymt och inte kan säga vem den är!

2008-10-31 @ 23:07:23
♥ Bloggadress : http://martinacoffey.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0