Nytt Schema

Hej igen! Nu har vi fått ett nytt schema till klassen, det har ju alltid varit så jobbigt för oss tjejer att hinna med att byta om och duscha på 10 min (eftersom vi har lunch direkt efter idrotten) eftersom vi måste ju sminka oss, duscha, tvätta håret, torka håret... Ja ni vet, i stort sett allt ni själv gör efter en idrottslektion. Man måste ju duscha lixoom ^^

 Men det nya schemat är bara ändrat 5 min. eftersom de lärarna vi har har ju också andra lektioner så då skulle dom inte hinna med att gå till andra lektioner på typ 5 min. ?! :)
Men det är ju ändå en liten stund till ... =)




När jag vaknade kände jag mig helt pepp på strumpbyxor med en tunika till som outfit men efter att jag hade vaknat och fått reda på att min andra supersöta lillebror var sjuk så tog jag bara på mig Sandåkern-kläderna, det vill säga mjukisbyxor med tjocktröja med mitt efternamn på ^^


Ska dra, peppar inför innebandyn ikv!! :D

Kram,kram // Maja ♥

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

det var bra att dom kunde ändra lite i allafall :D

2008-10-22 @ 17:18:38
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/
♥ Från: Bea

Jag diggar din blogg. Den är ascool! :D

2008-10-23 @ 15:52:28

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0