Nilaskolan - Malå!

Nu har jag varit på Nilaskolan i Malå med Jennifer,Emelie & Julia. Det var faktiskt jättekul..
Tänk att det finns sötare killar i Malå än Umeå?! Hmm...

(Jag menar, malå är så litet)
Senast jag var i deras skola var i 6:an och jag lovar att jag tyckte att åtminstone 5 pers. var supersöta. Nu är det typ 10! xP





Jag har bestämt mej, jag ska klara av att inte få 0 kr på min mobil under 5 dagar. Önska mej lycka till ? ^^
Jag laddade in 100 kr. på mobilen i onsdags och nu har jag typ 50-40 kr. Inte bra Maja, Inte bra!
Jag skulle seriöst kunna bli av med pengar på en hel dag, kanske till och med under 5 timmar :O
Så nu ska jag klara det, kanske jag ska försöka med en hel vecka? Nee, det skulle jag absolut inte klara av!
Men,men nu känner jag att jag börjar bli trött.  Det har varit en tuff vecka...


Vi ses! Kramkram// Maja ♥

Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0