High School Musical 3 och Ronny & Julia

Har sett på Ronny & Julia, ni vet den där julkalendern som gick på TV för några år sen?
Den är iallafall jättemysig och ifall man är sjuk som jag är (fast jag är frisk nu) så måste man bara se den! :D
Sen blir det ju High School Musical 3 på fredag med M & H, jag är taggad!! :)

Men som sagt så har jag varit sjuk, magsjuka x(
Det är hemskt!
Kom ihåg att tvätta händerna efter att ni har varit på toan.. Det minskar ju risken för det. Jag säger inte att jag inte gör det för det gör jag men jag vill bara inte att ni ska få magsjuka, visst är jag snäll som tipsar? :]

När det var Desperate Housewives  i tisdags så fattade jag ingenting på slutet, hur kan sånt hända? Vad hände med Mike, Gabrielle (som fick ett barn och som såg mullig ut och, jaa, inte såg ut som hon brukar) och alla andra?
Bree skrev ju en kokbok och Andrew var ju som en affärsman?! :O
Jaja, allt kan hända på Wisteria Lane!



Under Grey's Anatomy igår så blev det ju svart efter ungefär halva programmet. Eller inte ens det...

Ska se på reprisen på söndag kl. 17.10 istället! :)
Råder er andra Grey's fans att gör detsamma! ;]

Men nu ska jag dra och bara mysa. Kanske blir det mera Ronny & Julia ? :)

Kram,kram! // Maja ♥


P.s. Schema ändringen gjorde faktiskt susen! Det gick jättebra att byta om, ingen stress alls! :)


Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0