Fredaaaaagh!

Äntligen så är det fredag. Längtat hela veckan!
Jag är så pepp inför att åka till Sthlm på höstlovet! :D
Förresten, vilka ska på discot ikv? Jag orkar inte, ska kanske vara med Anna istället! ;)
Skojj!
 
Idag börkade vi kl. 08.10 och så hade vi en trivselgrupp där man skulle prata om hur man trivdes på skolan. Sedan så gick vi och läste i 10 min medans alla andra som inte var med i gruppen hade läst i typ 1 timme. ^^
Sedan var det hål till 10.10 och sedan idrottsplanering... Så vi behövde inte ha med oss nåt ombyte!!! :)
Sedan var det lunch och äääääntligen så slutade vi. Då följde Lina & Felicia med mej hem och så körde vi Guitar Hero och Singstar!

Men nu ska jag dra, vi ses nästa vecka, har slut på datatiden som jag ska förklara i ett annat inlägg  ^^

kram, kram // Maja ♥

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

2008-10-18 @ 17:31:10
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/
♥ Från: Anna

synd att jag inte kunde vara med dig. :( kanske en annan dag

2008-10-18 @ 17:31:39
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0