Brödförsäljning tillbaka

Ikväll kom det två stycken killar från Sandåkerns Pojkar 94 som ville sälja bröd till oss. Förrut var det ju VI, flickor 95 i Sandåkern som skulle sälja till andra.. Så dom vill alltså också ha pengar till en cup! :)
Men,men..
Idag hade jag samma tröja på mej fast ett par andra jeans.
Kameran har jag inte orkat med på ett tag. Det bli bara en massa egobilder som man inte vet vad man ska göra mer med förutom att lägga in dom här! ^^ Haha, så är det iallfall för mig! :]

Men ikväll blir det ju Grey's Anatomy, det bästa programmet Ever! Eller det "kommer" efter Desperate Housewives! :]
Vad har ni alla gjort ikväll då? Jag har bara pluggat inför tyska-provet på tisdag v.43, skojj va?
Man ska veta allt om hur man ska presentera sej inför en Sie (Ni) och när man ska ha stor/liten bokstav...
Men det fixar jag nog. Hoppas jag...
Anna,Sara o jag hade jättekul på median. Haha.. Minnen ^^
Men nu ska jag dra och plugga ytterligare! Ha det jättebra så får vi se om det blir nåt mellan Meredith & Derek ikväll!

Kramkram! // M.L ♥

Okej, ta bort dr. Burke så stämmer det! :D

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

haha ja :D en rolig dag, jag har också pluggat, fast till kemin. Ska också se Grey's..

Hoppas det händer något bra. Såg du förra gången?! när det var en kille som hade fasnat i sement? :O

2008-10-15 @ 20:29:35
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/
♥ Från: Hedvig

Kul att killarna kom till dig. Det gjorde dom inte för mig! :/ ^^

2008-10-21 @ 18:18:18

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0