TessT

Snodde ett test !! ^^

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

två, hem & skåpnyckel

Vilken svordom använder du mest? 
ingen, är typ stolt över det!! ;)

 Äger du en iPod?
Nej men vill!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
07.15

Hur många resväskor äger du?
vi typ delar i familjen. Fast jag har en sportbag från laget!

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica Kvantum typ.. :)

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jag tar bilden!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Camp rock!!!!

Har någon av dina vänner barn?

Neeejdå!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ut & resa med släkten (:

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jadå!

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nejdå..

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Scream - Tokio Hotel

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?

O'boy :D

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Mjaaao! (:

Vad åt du till middag?
Spaghetti & köttfärssås

Använder du huvtröjor?

Jaa, det är klart.

Kan du vissla?
Jadå! (:

Har du någonsin deltagit i en demonstration?

Neehe du.

Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa <3

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Jag bryr mig inte så jag vetej..

Tittade du på tecknat när du var liten?
JAAAAAAA! Det är klart!! :D

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Umeå Centrum?! (=

Hur många syskon har du?
3

Vilken film kan du alla replikerna till?
vetej...

Äger du några band-t-shirts?
JA OFC!

När flög du senast?

April

Hur många stolar står runt ditt köksbord?

2 (+ en soffa)

Läser du för skojs skull?

Ja, om den är bra!

Pratar du några andra språk?
engelska?

Diskar du din egen disk?
Japp

Har du gråtit offentligt?
Ja

Har du en stationär dator eller en laptop?
vanlig..

Försöker du alltid lära dig nya saker?
ibland, oftast!
 
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Kanske...

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
ja, typ...

Kan du kasta macka?
Neej, har föröskt men det går ju intee!!!!

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, äre fint där? :]

Vem har du varit med på bio?
Mamma , pappa, typ alla jag känner! (:

Vem var din favoritlärare?
KRISTIIIIIIN! (:

Vad har du för väder?
Vet inte,

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
vet inte, om jag gillar han spelar det ingen roll va?

Har du en blogg?
Daaah, hallå?! Vad gör jag nu? (:

Vilket är ditt favoritämne?
Musik

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 

7/9 iaf..

Äter du frukost dagligen? 
Jadå!

 Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Neejdå! (: [som tur är]

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?

13 år!! Längtar typ.. [:

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Minns ej..

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag såg ut som en Maja  :}

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja det är klart! Fast nån måste knuffa ut mig så jag kommer ut.. :]

Tycker du om att krama folk? 

Jadå :D haha!

Skulle du säga att du är trendig?

Nej, inte precis!

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?

Ja lite faktiskt... Men jag gör ju likandant.. xD

Tycker du att du är attraktiv?

Lite kanske...

Vad är du allergisk mot?
pollen, katter, liljekonvaljer.

Vad skulle dina barn heta? 

Har inte tänkt på dey än.. xP

 Vad var den senaste musik du lyssnade på?
This is me - Demi Lovato

Dina bästa visdomsord?
Man kan inte älska någon annan förrän man älskar sig själv! =)

Vad heter du i mellannamn?
Chinne, Sofia

Ditt allra bästa minne?
Det måste vara munkviken.. Eller alla resor! Allt är ju riligt, vrf ska jag välja ut nåt?

Vad gillar du mest i ditt rum?

Affischerna!

Ditt favoritplagg?
Jeans och nån tajt, fin t-shirt!

Vad har du för dålig vana?

Biter på naglarna... 

Favoritefterrätt?
MARÄNGSVISCH!!! :D:D:D:D:D

Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0