Nyköpt!

Det här köpte jag i Stockholm ;


Smink; hudlotion - gratis av min moster
              puderfoundation - KICKS
              puderborste - KICKS
              ögonskugga med mineraler - gratis ifrån KICKS när jag köpte saker med mineraler i för över 250:-
              coverstick - KICKS
              tunika - Gina Tricot





         


Bilderna kanske inte är bäst men.. :)



Pusspuss!! :) // Maja ♥


Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Bitte

Snygga saker! (:

Vill också ha en puderfoundation [:

2008-11-04 @ 17:16:24
♥ Från: Anna

fin tunika :D



ps.

fråga: om att jag hade tagit klassfotot)

Hehee, ja det gjorde jag.. :)

Sur? :(

sv: nepp :D och jag har tagit dom där fotona med pappas system kamera.

2008-11-04 @ 17:59:36
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0