I'm going home...

Idag ska jag åka hem ifrån Malå, och för en gångs skull så kunde jag ta den tidiga bussen.
Annars så är det bara 16 dagar kvar tills jag fyller år!! :D
Haha, som ni ser så har jag haft lite dålig uppdatering de senaste dagarna men det är bara för att jag inte haft nåt att blogga om. xD
Jag har ju gratis så jag kan sms:a sönder på bussen!! :)
Aja, nu ska vi typ äta tiiiidig lunch för att komma till Lycksele i så bra tid som möjligt! :) Därifrån går bussen kl.12.00 (eller var det 12.10?? =/ )


Men vi hörs!! Kramkram// Maja ♥


Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: johanna

Nu blev din blogg bättre!

bra inlägg det här sista också!

2008-11-23 @ 11:43:45
♥ Bloggadress : http://ferdinand.devote.se
♥ Från: amandissh

japp håller med johanna

2008-11-24 @ 16:30:32

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0