I'm going down on ma, on ma knees 4 U

If U don't love, why do you raise ma hopes
No matter what happens, I can't let you go
You got it wrong, I did'nt wanna hurt you
I wanna be all the world to U..... <3

Adore You - Li'l Rain

Jaja, nu kom jag på att jag skulle ha låten
What if God was One Of Us - Joan Osborne
på min mp3!! :) <3
Eftersom alla låtar vi sjunger på musiken är så bra
så att man lyssnar på dom ett tag... iaf i min skola.. (A)

Bajjbajj !
//Maja ♥


Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: linnea

Hejsan!



Jag har jättebra tips till dig :) 2 sidor där man får presentkort på kläder och prylar helt GRATIS! Det finns ju onändligt många såna här sidor men dom här två är helt klart bäst och lättast att tjäna poäng genom :)



1. GRATISMAKEUP



Denna sida är helt underbar. Jag har nu fått 150 kr i presentkort därifrån :) Man får presentkort från Kicks. Missa verkligen inte denna sida!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=99955



2. GRATISMODE



Denna sida är det otroligt lätt att få poäng genom. Registrerar du dig via mig får du 50 p + att du får 30 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Det som är extra bra med denna sida är att man kan välja presentkort från fler butiker + att man kan få upp till 1000 kr i ett presentkort :) Verkligen jättebra sida!



http://www.gratismode.se/?c=8690



Lycka till!

2008-11-22 @ 13:10:12
♥ Från: One of us

Är den låten bra?

2008-11-23 @ 09:20:51

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0