Helt förstörd...

Jag är helt slut nu, trött och allt. Trots att tyska lektionen var inställd och man hade hål så är man jättetrött. Sedan hade man No(kemi)prov också och det gjorde inte saken enklare... :/
Annars så är jag ju jättepepp inför mys-pys med kusinerna i helgen! :)

Idag hade vi;

  • Matte
  • Tyska/språk som var inställt
  • Idrott
  • Lunch
  • No - prov
  • SO (Hollywood arbete som jag valt)
  • Engelska
  • SLUT!! :D

Ganska lång dag, suck! Men imorrn äre media och jag tror väl att vi ska hålla på med tidninngen med de olika reportagen som vi hållt på med. Men men, här är några pics från idag!

Dagens Outfit;



     

Tröja - Mammas som jag tror hon har köpt på H&M
Mjukisbyxor - från SSK (fast egentligen hade jag strumpbyxor under från H&M)

Make up!!

Mascara - MaxFactor
Lipglossh - FRIDA tidningen
Ögonfransböjare - H&M
Mineralfoundation - IsaDora
Concealer - NIVEA

Ha det bra, kramkram!! :D <3


Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0