Guten Morgen! [:

Hejsan allihopa, nu sitter jag och lyssnar på Adore You - Li'l Rain och den måste jag säga är hur mysig som helst. Annars ska jag fixa låtar till mp3:n idag. Jag ska samt ta bort några som jag aldrig lyssnar på.. xD
Några som ska in är;



  •  Adore You - Li'l Rain
  • Tatoo - Jordin Sparks
  • Forever - Chris Brown
  • When the stars goes blue - One Three Hill Hillary nåt.. ^^
  • I don't wanna be - Gavin Gegraw
  • Follow Trough - Gavin DeGraw
  • Burni'n Up - Jonas Brothers
  • Play my music - Jonas Brothers
  • When you look me in the eyes - Jonas Brothers

Jaa, som ni ser är det väldigt bra låtar fast även gamla, men det gör inget enligt mig, och eftersom TH inte gjort någon ny låt eller nåt (I still love them)så börjar man ju lyssna på dom mindre än annars... Och sedan måste jag koncentrera mig så då går det inte... (A)
Matilda skrev också det på sin blogg! ;) www.matildaahs.webblogg.se 
- I hope that you'll read it! =)

Aja, annars ska jag få tag i kompis idag och så vidare, annars blev jag faktiskt nöjd över den som åkte ut ur IDOL, fast egentligen skulle Johan ha åkt. Men det var ju så att Anna inte var lika bra som från början av IDOL. Menmen, jag ska dra nu, ha det bra pussshej!!

// Maja <3


Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: gunnar viklund

det här är ju bara gamla låtar, och whwn the atrs go blue vet vell alla ! den är ju från one three hill ??? hilry nått..

2008-11-23 @ 12:47:30
♥ Från: Anna

det är bra låtar du har valt ut :D

2008-11-24 @ 19:05:23
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0