Ag = silver ?

Jaja, nu har man då kommit hem ifrån skolan och sett på ett avsnitt av Desperate Housewives eftersom man har hela säsong 1 & 2 på DVD-box. Najjsnajjsnajjs! :)
Mormor har faktiskt lånat hela säsong 1 av mig och jag ska få igen den snart och gissa vad hon ska få då ? 
Jusste, säsong 2!!!
Jag fick faktiskt hela säsong 1 av henne när jag fyllde 12 år! Naaaaaajs :) 





Vi har ju haft läxa i Kemi tills idag om alla kemiska grundämnen... Typ Ag = silver, P = fosfor.. Jaa allt sån där man inte vill bry sig om men som man tydligen måste göra i 7:an! [:
Jag visste alla "normala" grundämnen förutom Hg som tydligen var kvicksilver? Hmm..
Men man kan ju inte göra så mkt åt det eftersom vi inte hade behövt öva på det innan som vi hade fått göra med det andra.. ;)
Men jaja, jag ska inte klaga. Eller ska jag det? (:
Nu ska jag dra, bloggar kanske sedan igen! Ni får ha det bra!! :) (L)

Kram, kram // Maja ♥

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Korv Lina! ;D

WTF OFTA?!

Det hade vi nu, i 6an.

2008-11-05 @ 17:54:01

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0