7 things I like about you...

Mami likes... ♥

Mamma gillar Joe Jonas medans jag gillar Bill Kaulitz<3
Haha, japp. Joe är mammas nya älskling, såsom Bill är min älskling :D
Men nu kommer det grejer!!! Lyssna noga!! ;)

Nån helg då det passar mig, Hanna och Jennifer så ska vi ha filmkväll hos dom och se mysiga juliga filmer som typ Love Actually, Bridget Jones dagbok m.m . Det kommer bli naaajjs! (:
Så ska vi ladda upp med typ julmust och godis !! (:
Maja lajk!! :D


Jaja, nu ska jag dra! Vi ses !! :D
Träning ikväll... ;)

// Maja ♥



Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

Jonas brothers <3 (conect three)

2008-11-17 @ 18:04:27
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0