10/11 - 08

16.16 HAHA, POÄNG!! (:
Gud vad kul man kan ha då man är trött va? (x
At least what I think... Idag var det då måndag och igår var det exakt en månad kvar till min födelsedag!!
Ikväll äre träning, peppar asmkt, och då kanske man får säga hej till alla osociala killar som spelar i Umedalen ifrån klassen.. Haha, inte ens en knuff i ryggen var det man fick förra gången.. Dom är verkligen osociala \:
Ojjdå, nu var klockan 16.22 , vad tiden går fort. Speciellt när det är helg... :(

Jag känner mej lite osocial nu men jag ska lägga in några bilder, säg gärna vad ni tycker även om några är amatör bilder.. (L)
1.
  2.         3.

 4.

Säg till vilken som var snyggast.. (:

Ha det bra, kramkram!! (L) // M.k ♥


Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Hannaaa

3 & 4

2008-11-10 @ 16:37:03
♥ Från: hihi

alla e fula utom den första!!!!!!!

2008-11-10 @ 17:05:38
♥ Från: Mamma <3

Du är så duktig gumman, alla är fina men den fianste var nog den sista på fjärlien.. (:

2008-11-11 @ 18:22:40

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0