You've turned my world up-side-down

Shoo allihopa! Vad har ni gjort idag då ? :)

Jag har ju varit i skolan och där var det DM i innebandy, för killarna, och de förlorade både emot TC (teg central) och Hörnefors (tror jag att det var.. ) så det gick inte så bra... :(
Men annars så åkte jag hem under hålet och såg på TV.... och sedan behövde man ju komma tillbaka till skolan för att ha Media, vilket inte är lika kul nu som i början! :/ (vi måste typ göra en tidning)
Ikväll är det fotbollsträning som jag inte ska gå på som vanligt...:-/ . Men jag ska iaf vara med på matchen i helgen
för en gångs skull :D xD


Det känns som att jag smsar sönder med alla.. xD
Och jag vet inte om det är bra eller dåligt heller, jag gör säkert alla fattiga och så... Förlåt om jag har bombat just dig med sms!! :]

Ja, ja, jag ska dra nu! Ha det bra :P



Kram,kram // Maja



Från stugan med pappa - 07


Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Sofffaaan

så fin bild (:

2008-12-03 @ 16:50:38
♥ Från: Anna

fin bild :D

2008-12-04 @ 11:39:21
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0