Vetej.. ;S

Haha, har ingen aning om vad jag ska skriva men jag såg nyss pappa köra Monsoon på Guitar hero rock band.
Men iaf så sitter jag här och hör på Livi'n on a prayer i bakgrunden och Son of man från mobilen. Mamma och jag ska fixa högtalare tills resan i maj så vi kan sitta och digga TH-låtar super högt på balkongen ^^ det blir säker mkt Beichte eller Jung und nicht mehr jugendfrei bara för att jag diggar dom just nu xD haha... :)

kram kram


// Maja <3

Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

Vart ska ni åka?



ps. Guitar hero rockband/ Guitar hero world tour ?!

2009-01-01 @ 23:21:27
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0