Happy New Year :D

Gott nytt år på er allihopa!! :D
Jag är ju som sagt sjuk  men jag är  ändå i Brännland hos kusinerna m.fl. och jag har
 låtit Jennifer få sminka mig och fått locka håret (hon är min kusin) men tyvärr var Hanna borta, det var väl nån fest eller nåt ^^ Men Sara min tremening som jag inte träffar ofta kom och var social och var också Jennifers assistent vid lockandet av mitt hår. Men hon gjorde egentligen så mkt, hon höll i mitt hår en liten stund och gav mig vatten då jag kände att jag behövde hosta xD
Men det var ju nice och nu  har jag superfint hår och är inte lika blek nu som förrut idag ;p
sen ska Jennifer också visa mig kläder hon vuxit ur. Haha, jag ärver alltid av dom ^^ Men dom har faktiskt jättefina kläder ;) .... SOM JAG FÅR ÄRVA !! ^^ (a)
Höhö.. stolt typ.. xD

Men jag har igen feber och hosta nu iaf (TA I TRÄ! ^^) haha...
Men moster är ju så stolt över hennes och Alice's (katt nr 1 :p) trick när Alice tar henne på hakan ^^
dom gör det bra iaf ^^ :)
Men nu ska jag dra och typ vara social med hela släkten eller bara vara osocial...
Jag har inte bestämt mig :p


kramkram

// Maja <3


Gott nytt år Greta <3

P.s. Har gratis nu så smsa vet jag ;)

Nu kan du kommentera ♥

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0