Everybody has secrets, what's your?

Hej bloggen! Nu känns det som att jag äntligen kan skriva ett lite längre inlägg än vanligt. Fastän jag inte har så mkt att skriva om men... ^^
Idag så började vi 08.10 och ungefär 08.35 så fick vi gå och se 7b vs. 7e i trippelboll. Sedan var det våran tur (7a) och vi tog alla i allt.. (Tror vi iaf! Vi får veta resultatet på fredag då vi har julavslutning ;)) (bara så att ni inte misstolkar -  jag var inte med och spelade! ;) )Men vi vann iallafall mot 7m och
FÖRHOPPNINGSVIS mot 7b ;)
Men jag blev värsta chockad när dom spelade fotboll, för en gångs skull så passade inte killarna bara till varandra. Utan tjejerna fick också röra i bollen och det är jättebra! :D
Alla lärare tyckte att vi hade bästa lagspelet av 7:orna och en domare sa att vi spelade volleyboll bättre än 8:orna, det var ganska coolt xD
Sedan var det ju lunch och då var det julbord och med andra ord -
JULMUST!!!! :D
Det var supeeeergott ^^ Fast Anna fick dricka upp min ... :]
Höhö, jag dricker aldrig upp den, det blir typ kvar 5 cm.. Så är det varje gång :]
Annars så hörde jag att killarna + tjejerna som har fotboll som årsval fick sin fys inställd. Smart drag.. Ingen vill springa i det här vädret. Fast det var typ för att Sanjay hade varit med i trippelbollen xP (jag vet inte ens om dom har löpning ute :P)


Dagens Hiss : Jullov om två dagar <3  - är nu peppad inför jul ;)

Dagens Diss : Mina gratis sms tar slut om 3 dagar ;O ;( -
Fast sen är det bara att fixa det igen xP



Jaja, jag ska dra nu men glöm inte bort Grey's Anatomy ikväll!! :D

Puss & Kram :)

// maja ♥








Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Greta <3

Neej vad fin bild!! :D <3

Jag har slut på mina gratis nu.

Fin blogg du har bästavän <3

2008-12-17 @ 16:00:26
♥ Från: Anna

Det är inte grey's ikväll. Det var ju sista för säsongen förra gången :(

2008-12-17 @ 17:21:41
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/
♥ Från: matilda

den där bilden har vi i mappen "exempelbilder" på våran dator, den följde med lixom :)

2008-12-23 @ 13:13:58
♥ Bloggadress : http://matildaahs.webblogg.se/
♥ Från: martina

har du tagit den? för vi har typ en sån som exempelbilder på vår dator:)

2008-12-25 @ 00:12:33

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0