En sjuk jul...

God jul i efterskott typ :p
Jag har gått och haft öroninflammation och feber under julen... Nån som kan göra mig frisk? Jag är less på att vara hemma och hosta... :p
Men hur som helst så stoppade det mig inte ifrån att öppna paket xD

                Jag fick:

  • En ny innebandyklubba
  • Mobil (sony ericsson F305)
  • Biobiljetter
  • Pengar
  • Halsband
  • Tunika
  • Innebandyklubbs-fodral (typ.. (a) :p)
  • en bok
  • pyjamas
  • smink
  • Strumpbyxor och mkt mer :)

Sedan har jag ju saker i Malå också ! :)
Men det är ju ett nytt år om två dagar så jag ska dra och peppa det med lite: TARZAN MUSIK :p
äger ;P

Kramkram :)
 // Maja :)



Älssk <3 :*


Nu kan du kommentera ♥
♥ Från: Anna

härliga saker :P visst var det en likadan mobil som felicia B hade?

2008-12-29 @ 14:20:27
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/
♥ Från: Anna

sv:du går i på youtube och sen söker du på det du vill ha, och sen till höger står det :



Webbadress:

Bädda in:'

och där det står bädda in kopierar du den texten, och sen går du till ditt inlägg på bloggen och trycker på "ändra redigerare" nere till höger och där kopierar du in texten och sen trycker du på "ändra redigerare" igen, och där är den!

2008-12-30 @ 23:38:18
♥ Bloggadress : http://annaaaj.blogg.se/

♥ Innan du kommenterar! ♥ :
Du är aldrig anonym, jag ser ditt IP nummer.
Jag tar bort alla dumma eller kränkande kommentarer.
Alla anonyma kommentarer raderas!
Nu kan du kommentera ♥

♥ Ditt söta namn
Besöker ofta?

♥ Blogg?


♥ Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0